Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Χειροποιητα χριστουγεννιατικα στεφανια


Περσι  το ξεκινησα στην πλακα ενω δεν ειχα ιδεα τι ακριβως θα κανα,
με τι θα το στολιζα(σιγουρα ηθελα απλα ,φυσικα υλικα,που υπαρχουν στη φυση αυτη την εποχη)
κ κυριως πως θα εκανα το σκελετο....

Τελικα δεν ειναι δυσκολο.....
Σιγουρα χρειαζεται πιστολι σιλικονης(για το στολισμο),που γενικα καλο θα ταν να χουμε ενα σπιτι για παν ενδεχομενο οχι μονο για κατασκευες αλλα κυριως για να διορθωνουμε ζημιες....
Απο κει κ περα οτι εχει κανεις....παλια στολιδια,παλια υφασματα,κασκολ,μαντηλια....ξηρους καρπους.......γιατι....
ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ   ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟ
κ το ενα φερνει τ αλλο.....   

1.Ξεκιναμε λοιπον κανοντας ενα κυκλο απο σουρωμενες εφημεριδες τουλαχιστον 4 φυλλα σε καθε ομαδα(ιδανικες οι μεγαλες με τα διπλα φυλλα)
2.Κολλαμε με χαρτοταινια σε καποια σημεια ,οχι σε πολλα (εγω εδω μου τελειωσε κ εβαλα αυτην  που "κλεινουν τα στοματα" την λεω εγω γιατι την χρησιμοποιουν στις ταινιες χαχχαχαχαχαχα)
3.Τυλιγουμε με γκοφρε κομμενο ολο το κομματι σε 3 λωριδες (ειναι 2μετρα οποτε εχω 6 μετρα) την ακρη του την βαζω μεσα στο γκοφρε που ξεκινησα.... αν θελω κολλαω εγω το αποφευγω....
Μπορουμε να τυλιξουμε με υφασμα αν θελουμε στερεωνουμε με καρφιτσες στο πισω μερος, ειτε με μαντηλια ,κασκολ εβαλα εγω στο τελευταιο μου κ το τυλιξα με αλουμινοχαρτο γιατι ολα ηταν ασημι βαμμενα 





Απο κει κ περα.....ο,τι αρεσει στον καθενα

ΦΤΙΑΞΤΕ ΕΝΑ ΛΟΙΠΟΝ....ΓΙΑ ΣΑΣ Η ΓΙΑ ΔΩΡΟ....

ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΣΠΡΕΥ ΧΡΩΜΑ ....

δείτε εδώ και άλλα εύκολα χριστουγεννιάτικα στεφάνια ....

2 σχόλια:

  1. Σοφία, είναι όλα φοβερά!!! Ειδικά το πρώτο το λευκό με τη γούνα (;) είναι εξαιρετικό, πολύ εντυπωσιακό!! Με τι είναι φτιαγμένο τελικά;
    Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στο διαγωνισμό, καλές γιορτές εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...