Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Τεχνη απ το τιποτα...


Μαζεψατε τα χριστουγεννιατικα κ το σπιτι σας φαινεται αδειο........
Καντε μια αλλαγη στο χωρο σας τωρα γιατι η Ανοιξη που φημιζεται για τις αναναιωσεις της αργει.........
Παρτε κλαδια .............
ΓΙΑΤΙ   ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ   ΠΑΕΙ  ΧΑΜΕΝΟ...........
 κολληστε-τα με σιλικονη κ δεστε-τα σε καποια σημεια με συρματακια πανω σε καμβα....
Κολληστε  ποτ-πουρι ή καντε δαχτυλιες στα χρωματα του Φθινοπωρου...
και ειναι ετοιμα................
Μπορειτε φυσικα να βαλετε τα μικρα παιδια οπως εγω για τις δαχτυλιες,
ενω τα πιο μεγαλα μπορουν να τοποθετησουν τα ποτ-πουρι στα "τριανταφυλλα" και να τα κολησετε εσεις μετα με σιλικονη...........

Κατα λαθος μου πεσαν μερικες σταγονες πανω στο ταμπλο κ η μικρη μου ειπε οτι μοιαζουν με σταγονες υγρασιας............ !!!!!!!!!!!!!!!!!
οποτε το γεμισα ολο...................

Στα τριανταφυλλα περασα και  δευτερη σειρα απο πανω ποτ-πουρι για να εχει ογκο...........
Καλη διασκεδαση

5 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοφία μου καλώς σε βρήκα!! Ομορφη η κατασκευή σου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προσπαθώ να βρω τους αναγνωστες σου για να γίνω φίλη σου αλλά δεν τους βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουυυυυυυυυυυυυπς σοριιιιιιιιι..........κατι εκανα χθες κ τους εστειλα ταξιδι........χχαχαχααααχαχαχαχ επεστρεψαν ομως
      ........καλως να ορισεις λοιπον..........

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετικη ιδεα!!!!!Καλως σε βρηκα!Με το δεξι για την νεα χρονιά!θα ξαναρθω.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...