Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Ανανεωση ρολογιου...ετσι απλα

Ειπαμε δεν το χαλαω...λιγο γκοφρε χαρτι και ετοιμο...καραμελενιο......."καραμελα με γευση ρολογιου.......?μμμμμμμμμ......πως να ναι αραγε" λεει η κορη μου...

ΜΠΗΚΕ ΠΑΝΩ ΑΠ ΤΗ ΣΥΡΤΑΡΙΕΡΑ...

Μερικες ιδεες πως να το αλλαξετε χωρις να το ξεπατωσετε χαχαχα...

ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΕΣ...

ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΣΠΑΤΑΛΑΜΕ ΥΛΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ....

ΒΑΛΤΕ ΤΟΥ ΣΚΟΥΦΟ ΚΑΙ ΓΑΝΤΑΚΙΑ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΟΛΛΗΣΤΕ ΤΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΝΑ

ΑΥΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΦΙΟΓΚΑΚΙΑ ΓΙΑ ΜΙΝΙ ή ΜΙΚΥ

ΣΤΕΜΜΑ

ΑΥΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΖΩΑΚΙ
 ΕΔΩ ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΥΝΕΛΙΟΥ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ  ΜΕ ΣΥΡΑΠΤΙΚΟ ΕΝΩΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΕ ΣΤΕΚΑ....

ανοιξτε το και κολληστε αυτοκολλητα με τα παιδια
Μπορειτε να κανετε.....γατουλας,σκυλου.........
βασιλικο




πλεξουδα ή γκοτσιδακια με φιογκακια
 κι αυτο απο αλλου το πηρα ...ΓΙΑΤΙ   ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ   ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟ

καποια στιγμη μετα τα ρολογια θα σας δειξω τα γεννεθλια.......
καπελο αγοριου που να βρω....με ακουστικα
ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΚΙΑ........

ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΑΡΤΟΝΙ ΚΑΡΑΒΙ.....ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΦΙΝΙΣΤΡΙΝΙ

ή ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΚΡΑΝΟΣ..........

ή Φτιαξτε με χαρτονι ή φελιζολ το συμβολο της ομαδας του και στη μεση το ρολοι...

ή αυτοκινητακι και ροδες ή φαναρια δυο ρολογια μικροτερα.....
τον βλεπετε τον μηχανισμο? εφτασεεεεεεεεεε

Παει το πρωτο ρολοι το ρημαξα .....το ξεκινησα και το σακατεψα.......

για να δω τι θα κανω εχω 4 ιδεες και ολες μου λειπουν υλικα πρεπει να ταξιδεψω ως ΑΛΕΞΑΝΔΟΥΠΟΛΗ......για να τα βρω......ελπιζω οτι θα προλαβω ........αρχισε η αντιστροφη μετρηση......

τωρα εγω βεβαια το πιστευω οτι οταν κατι δεν μου καθεται με τιποτα κατι μου λεει για ν αλλαξω την ιδεα...........αλλα δεν ακουω καλε........ΤΙ ΨΙΘΥΡΙΖΕΙΣ ΧΡΥΣΟ ΜΟΥ......ΚΑΛΕ ΦΩΝΑΖΕ Ν ΑΚΟΥΩ..........ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


ΣΑΣ ΦΙΛΩ....παω να δω το φαι μου........

15 σχόλια:

  1. Πανέμορφο το έκανες! και αυτό με την κορώνα όμως σουπερ! και το βασιλικό! ευτυχώς που δεν πρέπει να επιλέξω εγώ αχαχαχαχα! ειναι ολα υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι χαρούμενο καραμελορολογάκι!!!! Και οι άλλες ιδέες είναι πολύ καλές! Περιμένουμε να δούμε τί θα φτιάξεις με τον νέο μηχανισμό!
    Πολλά φιιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΗ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΣ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ!!!
    ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΡΟΛΟΓΑΚΙ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι υπέροχες ιδέες είναι αυτές?????????????μπράβο Σοφάκι!!!!!καλή συνέχεια!!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφα που τα έκανες βρε Σοφακι? μπραβο σου ,πολυ μου άρεσαν,για περνα να παρεις ενα βραβειακι σε φιλω γλυκά,καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίες ιδέες , Σοφία μου !!!! Το ρολόι καραμέλα το λάτρεψα !!!! Καλό βραδυ !!!!
    Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ όλα μου αρέσουν. Το καραμελένιο και το αγιοβασιλιάτικο σούπερ.
    φιλάκια
    Ελπίζω να πρόλαβες και να μην έκαψες το φαί :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σοφάκι μου,δε ξέρω σε τι θα καταλήξεις,αλλά οι ιδέες μεταμορφώσεων είναι κουκλίστικες!!!!!!
    Φιλάκια και καλή επιτυχία στις εμπνεύσεις σου!
    Α!Και καλή βόλτα στην Αλεξανδρούπολη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 'Εχεις την εντύπωση πως αν ξετυλίξεις το χαρτί θα βρεις μια καραμέλλα σε σχήμα ρολογιού!!! Πολύ γλυκό έγινε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απίθανα!! καλά εσύ τα μεταμόρφωσες τα ρολόγια?? Το καραμελορολόι είναι όλα τα λεφτά λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. th omwrfa poy eginan mprabw soy poli kali idea den to eixa skeyth na metamwrfosw kai egw ta dika moy kali sinexia filakia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...