Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

ΦΑΤΝΗ ...στην αυλη....


Μια προταση για αυλη...χρειαζεται εδαφος με χωμα...για να μπουνε οι πασσαλοι...
αν δεν εχετε μπορειτε να χρησιμοποιησετε μια μικρη σκηνη για καμπινγκ...
και να προσαρμοσετε αναλογα με ο,τι υλικα εχετε
θα χρειαστειτε...
πλεγμα τετραγωνο...
αχυρο...
φελιζολ...για τα προσωπα
παλια ρουχα..ή υφασματα...
(βεργες...
ξερα χορτα...
παλια σκηνη..ή πλαστικο για καλυμμα ....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ...)

ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΗ ΣΤΕΡΕΩΣΕΤΕ σε εδαφος....
ακολουθηστε το δικο μας σχεδιο... 
δικο μας λεω γιατι εγινε με την βοηθεια του αγαπημενου μου θειου
τι θα κανα χωρις αυτον....εκεινος επιμεληθηκε την ζωγραφικη ως καλλιτεχνης που ναι...!!!


βαζουμε λοιπον το πλεγμα σε ημικυκλιο..
εμεις εχουμε κ δεντρο απο πανω κ ηταν πιο ευκολο 
να δεσουμε κ απο κει...κ βαλαμε κ δυο πασαλους δεξια αριστερα...
επειτα εγινε ενα πλαισιο αυτο που βλεπετε πισω
πασαλοι απο χοντρα κλαδια καθετα
κ βεργες,...λεπτα κλαδια οριζοντια...
καρφωθηκαν μεταξυ τους
κ δεθηκαν με συρματακι στο πλεγμα...

μετα βαλαμε πανω εξω μονο
 κ στα πλαγια μεσα κ εξω
κ αλλες βεργες κ στερεωσαμε μεσα πισω τους δλδ αναμεσα στο πλεγμα κ τα κλαδια
διαφορα ξερα χορτα ψηλα
που υπαρχουν τριγυρω στο χωριο
σε αδεια οικοπεδα
μια παλια πορτα εγινε σανιδες για το χωρο που τρωνε τα ζωα
μπηκαν καρφια κ δεθηκαν στο πλεγμα κ αυτα με συρμα

ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ...

κομματια απο φελιζολ
εγιναν ελαφρως αναγλυφα
κ βαφτηκαν
με ακρυλικα χρωματα

για να σταθουν καρφωσαμε σανιδες απο παλετα
σε σχημα Τ....αναποδο
επανω μπηκαν δυο καρφια μεγαλα
οπου στερεωθηκε το φελιζολ
ειναι μονο το προσωπο


τα ντυσαμε με υφασματα που στερεωθηκαν με καρφιτσες μεγαλες
κατω στο Τ βαλαμε πετρες για να στεκεται
κ σκεπασαμε με το αχυρο!!!

το χερι της ΠΑΝΑΓΙΑΣ..το γεμισαμε βελονες απο το πευκο
κ το πανω μερος στα σωματα με σακουλα με πευκοβελονες
που κρεμαστηκαν στα καρφια που στηριζουν το φελιζολ
για να χουν λιγο ογκο


ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΧΟΡΤΑ
Κ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΣΚΗΝΗ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΦΑΤΝΗ
ή 
ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΛΕΥΚΟ ΚΑΛΥΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΨΕΤΕ ΣΕ ΧΡΩΜΑ ΓΚΡΙ ΤΟΥ ΒΡΑΧΟΥ....


ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΜΕ Ο,ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ
εμεις εχουν υλικα στην επαρχια

το κρεβατακι ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
ειναι ξυλινη λεκανη για ζυμωμα ψωμιου!!!
το λεγομενο "σκαφιδι"

!!!!!

ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ οτι φτιαξατε μια με ο,τι σας βρισκεται
το δυσκολο δεν ειναι η φατνη αλλα οι μορφες ...αυτο μ ανησυχουσε
επισης κ το πως να τολμησουμε να φτιαξουμε ΤΑ ΑΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ....

ΣΑΣ ΦΙΛΩ............
17 κ σημερα..........








35 σχόλια:

  1. Σοφία μου ,τι τόλμημα ήταν αυτό ? Μπράβο ,σε εσένα και στο θείο για το καταπληκτικό αποτέλεσμα ! Τελικά τίποτε δεν πήγε χαμένο και έγινε επίκαιρη διακόσμηση ! Τυχερή ,που έχεις αυλή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι τα καλα της επαρχιας...τυχερη επισης που εχω ανησυχο θειο...κ ο,τι μου κατεβει στο κεφαλι...τρεχω να του το πω κ να βρουμε τροπους να το υλοποιησουμε!!!
      καλες γιορτες να χουμε...κ σενα καλα να περασετε με την οικογενεια

      Διαγραφή
  2. ...........!!!
    Με άφησες άφωνη! Χίλια Μπράβο Σοφάκι μου!! Τα μισά μπράβο να αποδοθούν στον θείο γιατί βοήθησε να γίνει πραγματικότητα η ιδέα σου. Και τι ιδέα! Φαντάζομαι τα κορίτσια σου, τι χαρά θα έχουν που μια φάτνη είναι στην αυλή τους...
    Να περνάτε υπέροχα!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ γλυκια μου...εγω κατεβαζω ιδεες αλλα χρειαζομαι τον καταλληλο ανθρωπο να με βοηθησει να τις κανω πραγματικοτητα...ειναι ο θειος μου που ζουσε στην πολη σου!!!!εχασα την θεια που την λατρευα σαν μανα κ εχω αυτον τωρα ενα ειδος πατερα...πεθερου που δεν εχω...που παντα καταλαβαινει τις "αναγκες" μου την αγαπη μου για τις κατασκευες!!!

      Διαγραφή
  3. Τέλειο! Καταπληκτικό! Μπράβο! Φιλάκια πολύ Σοφία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω καλη μου....χαιρομαι πολυ με τα καλα σου νεα....χαιρομαι παρα πολυ για σας...ευχομαι να ναι που θα ναι τα καλυτερα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ σας...

      Διαγραφή
  4. Σοφία μου, πόσο όμορφο!
    Εύχομαι να ζήσετε μοναδικά και αυτά τα ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ! Φαντάζομαι τη χαρά τη δικιά σου και των παιδιών, στην δημιουργία!ΕΎΓΕ σου!και συγχαρητήρια στον βοηθό-θείο!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΈΣ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Σοφία και σε σένα και στον θείο!!!
    Πολύ όμορφη κατασκευή!!!
    Καλή βδομάδα!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ηταν ονειρο των τελευταιων ετων κ δεν το τολμουσα...φοβαμαι να μην ειναι ΥΒΡΙΣ...οπως κ περσυ που εκανα φατνες...ειθε να μην προκαλέσω την αγανακτηση ΤΟΥ ΘΕΟΥ......

      Διαγραφή
  6. Σοφάκι μου είναι ότι πιο όμορφο Χριστουγεννιάτικο έχω δει !! Με ότι έχουμε όπως λες και εσύ και τώρα βλέπω τη φάτνη και στο μυαλό μου περνάνε τα χαμόγελα και η χαρά όλων σας και μάλιστα των κοριτσιών σου !!!! Σε φιλώ κορίτσι μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ εσυ γλυκο μου πλασμα που παντα εχεις εναν καλο λογο να πεις...γιατι εισαι γεματη αγαπη...αγαπη που ξεχειλιζει...κ πλημμυριζει τους παντες....να σαι καλα...ευχαριστω

      Διαγραφή
  7. Τι έκανες πάλι!!!!!!Φαντάζεσαι να γίνει η ατραξιόν της περιοχής και να σου χτυπάνε συνέχεια την πόρτα για φωτογραφίες;Μπράβο στον θείο και σε σένα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχα..αυτο ειπα στον θειο...εχει γουστο ν ανοιξουμε δουλειες εργολαβία σε ολο τον νομό μας!!!

      Διαγραφή
  8. τα καλά του να έχεις αυλή!!! Υπέροχη η φάτνη σας. Καλά Χριστούγεννα Σοφία μου, πολλές ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο Σοφάκι!!!!Πάρα πολύ καλή η ιδέα σου και δεν είναι ύβρις γιατί τα έχεις φτιάξει τόσο ομορφα....το σκαφίδι όλα τα λεφτά!!να σαι καλά και του χρόνου!!μπράβο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σοφία μου δεν είναι ύβρις !Είναι μια αναπαράσταση της γέννησης ,εμένα με συγκήνησε που την είδα .Είναι τέλεια ,και εύχομαι να περάσετε όμοφα τις άγιες μέρες με την οικογενειά σου ,μπράβο και στο θείο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλεια είναι η φάτνη Σοφάκι μου!!!! Χρόνια πολλά και για την γιορτή σου!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Σοφία μου.
    Το θέμα δεν είναι να βρούμε τα υλικά, το θέμα είναι να βρούμε λίγο χώμα.
    Μπράβο και στον θείο.
    Καλές γιορτές.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφη η φάτνη σου! Καλα Χριστουγεννα με υγεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω πω, τι ωραία!! Μπράβο σας Σοφία μου!! Φαντάζομαι την χαρά όλων και περισσότερο των παιδιών!! Εύχομαι να έχετε χαρούμενες γιορτές γεμάτες χαμόγελα και αγάπη!! Φιλιά σε όλους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νομίζω πως είναι η καλύτερη φάτνη που έχω δει!! Μπράβο σας!!
    Και του χρόνου να είστε καλά!! Καλά Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σοφία χρόνια πολλά, με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και καλά, να χαίρεσαι την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πέρασα να σου ευχηθώ χρόνια πολλά για σένα και την οικογένειά σου και έπεσα σ'αυτη την ανάρτηση που δεν είχα δεί. Τι υπέροχη ιδέα να φτιάξεις φάτνη στην αυλή!!!! Και του χρόνου, να είστε καλά , κι εσύ και ο θείος σου και να την ξαναφτιάξετε. Φαντάζομαι πόσο θα χάρηκαν τα παιδιά!!!
    Πολλά φιλιά και με το καλό ο νέος χρόνος να σας φέρει υγεία, αγάπη και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά με υγεία! Πανέμορφη η φάτνη σας! Και του χρόνου να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ˛.°★。ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ & ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή χρονιά σε σένα και στην οικογένειά σου, με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολλές ευχές για Καλή κι δημιουργική χρονιά !!! Με υγεία ,αγάπη και πολλές χαρές για σένα και τους αγαπημένους σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή και ευλογημένη χρονιά γεμάτη υγεία και καλή τύχη. Χρόνια πολλά και καλά, να χαίρεσαι την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπορείς να πεις οτι θελεις και θα έχεις δικιο Σοφακι μου είμαι αδικαιολογητη.. τι να πω...!! να αργήσω τόσο να περασω να αφήσω τις ευχες μου για Καλή και ομορφη χρονια με υγεια και πολλα χαμογελα...με την οικογενεια σου και τα κοριτσια σου συγνωμη φιλη μου..δεν ξερω πως περνά έτσι γρηγορα ο καιρός και εγω μενω τόσο πίσω.. ειναι πολύ ετεροχρονισμενο να σου ενα μπραβο για την φαντνη που φιαξατε Σοφακι μου; και του χρόνου να είστε καλα να το ξανακανετε και εγω να έρθω στην ωρα μου...να ευχηθω..αγαπημενη μου φιλη να είσαι καλα φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. σας ευχαριστω ολες για τα καλα σας λογια...μελενια.......
    καλη χρονια να χουμε ..να μαστε γερες κ ανησυχες παντα...ευχομαι ο,τι καλυτερο σε σας κ στις οικογενειες σας να σας το φερει το νεο ετος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...